ForsideForum
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

DI2 skal - skal ikke?
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: DI2 skal - skal ikke?

DI2 skal - skal ikke? 9 måneder, 2 uger siden #104

• Morten
Hej

Nogle der har erfaringer med DI2. Synes jeg har hørt lidt skræk historie om folk hvor batteriet lige pludselig gik ud.

Er det så værd at invistere i?

Sv: DI2 skal - skal ikke? 9 måneder, 2 uger siden #105

• Karsten Eriksen DMCC
Jeg har kørt med DI2 i snart 2½ år på min Pinarello Dogma 60.1.
Min erfaring er absolut positiv, jeg kører ca. 10.000 km om året og lader batteriet op 3 - 4 gange. (Sikkerhedsoplader det altid inden lange løb) Jeg har aldrig været ude for at batteriet gik død. Det fungerer perfekt gearskiftet sker hurtigt og problemløst, ingen problemer med justering eller andet. Så jeg kan meget varmt anbefale det.

Mvh.

Karsten Eriksen
Dronninglund Motions Cykel Club

Sv: DI2 skal - skal ikke? 9 måneder, 2 uger siden #108

Hej Karsten

Er det egentligt et specielt batteri, eller blot almindelige genopladelige batterier?

/Daniel

Sv: DI2 skal - skal ikke? 9 måneder, 2 uger siden #109

• Karsten Eriksen DMCC
DI2 var monteret på min cykel da jeg købte den, batteriet var med i sættet sammen med laderen dertil, det har jo en form der er tilpasset holder og lader så skal nok være original batteri. Men efter 2½ år og 25ooo km har jeg ikke haft behov for at skifte det endnu. Holder somsagt strøm til vel i hvert fald 3 - 4000 km, men lader som sagt op 3 - 4 gange på en sæson.

Sv: DI2 skal - skal ikke? 9 måneder, 2 uger siden #110

• Morten
tak for hurtigt svar karsten..

hvis din cykel ikke var leveret med DI2, kunne du så finde på at betale de 10000,-? Ville du kunne anbefale det.

jeg kører ca en 3-4000 km om året med klubben, og 1-2 motionsløb om året.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.42 sekunder
Banner